Leerlingbetrokkenheid

Niets is zo belangrijk als de tevredenheid van de leerlingen zelf. Ze geven ons het rapportcijfer 8,6 en daar zijn we heel trots op!

Wij luisteren goed naar onze leerlingen. Zij kunnen hun mening inbrengen in de leerlingenraad. Door middel van de leerlingenraad neemt niet alleen de betrokkenheid toe, de leerlingen leren ook op een democratische wijze keuzes te maken en meningen te vormen. De leerlingenraad bestaat uit twee leerlingen uit groep 7 en 2 uit groep 8. De leden zijn gekozen door groep 7 en 8.
Eens per 6 weken spreekt de leerlingenraad over onderwerpen die bijdragen aan een fijne en goede schooltijd op De Harpoen.

De leerlingenbetrokkenheid reikt verder dan de leerlingenraad. In 2018 hebben bijvoorbeeld een aantal leerlingen uit groep 8 meegedaan aan de Kindergemeenteraad en het grote geldbedrag van €2500,- in ontvangst mogen nemen om hun plan 'Bewegen met Ouderen' in praktijk te brengen. U leest er meer over in het nieuwsbericht.

Ouders aan het woord

"Mijn kinderen voelen zich gezien. Ze doen er toe en dat geeft hen een veilig gevoel".

"Wij zijn ontzettend blij met de overstap naar deze school! We rijden er graag voor om".