Verbinden

Bij ons worden kinderen gezien!
De leerlingen voelen als 'onze kinderen'. We kennen iedereen bij naam en stimuleren samen werken en samen spelen. Op ons grote speelplein heeft iedereen tegelijk pauze en speelt de bovenbouw met de onderbouw.

We voelen ons verbonden met de gemeenschap, de verbinding rijkt verder dan de deuren van de school. Zo zijn we onderdeel van Brede School Wormerland, een samenwerking van onderwijs, gemeente, kinderopvang, zorg, cultuur en sport met als grote doel de ontwikkelingskansen van kinderen te vergroten en hun talenten te ontplooien.
Ook bundelen we onze krachten met onze zusterschool de Wijdewormer, en hebben we regelmatig overleg met andere scholen uit de regio om overkoepelende thema's te bespreken.

Leerkrachten aan het woord

"Veilig voelen, daar zitten we bovenop"